מרבית טיפולי יישור השיניים ניתנים כיום לביצוע בעזרת קשתיות שקופות. הקשתיות עשויות פלסטיק דק מאוד ושקוף שכמעט ואינו נראה.

עבור מבוגרים ומתבגרים, שתמיד חלמו על חיוך אסתטי ושיניים ישרות, אך היססו בגלל מראה המכשור, יש כעת פתרון חדשני המאפשר טיפול אסתטי, בלתי נראה, המשמר את תחושת הביטחון העצמי גם במהלך הטיפול.

אז מהו "גשר שקוף"?

זוהי שיטת יישור שיניים המתבצעת באמצעות קשתיות שקופות. בשונה משיטות אחרות, אסתטיקת הטיפול היא מקסימלית כיוון שלא נעשה שימוש בחוטי מתכת.

שיטה ייחודית זו מתבססת על  יצירת תכנית עבודה הכוללת כל שלב ושלב בטיפול עד הגעה לתוצאה אופטימלית. לאחר אישור התכנית והתוצאה הסופית יחד עם המטופל, מודפסים מודלים של כל שלב ומיוצרות הפלטות השקופות. המטופל מחליף כל שבוע או שבועיים את הקשתית ובכך מקדם את הטיפול.

יתרונות השיטה:

אסתטיקה – הקשתיות שקופות וכמעט שלא ניתן להבחין בהן.

נוחות וכאב – הקשתיות דקות ונוחות להרכבה. הן אינן מפריעות לדיבור.

שמירה על היגיינה –  הקשתיות נשלפות ולכן אין בעיה של הצטברות מזון או לכלוך. בעת צחצוח שולפים את הקשתית, מצחצחים ללא מגבלות ושוטפים את הקשתית.

אין מגבלה באוכל – בזכות היכולת להסיר את הקשתיות לפני האוכל, ניתן ליהנות מכל סוגי המזון, לרבות מזון קשה או דביק שאינו מהווה שום בעיה או מכשול ולא קיים חשש לשבירת המכשור.

ללא מקרי חירום ועזרה ראשונה – בזכות השימוש בקשתיות לא קיים חוט שדוקר או קוביות שנופלות במהלך הטיפול. על כן, נדיר ועולה צורך להגיע לטיפולים בהולים אצל האורתודונט.

דיוק בתוצאה – קביעת תוכנית טיפול בהתאמה אישית, יחד עם החלטה משותפת עם המטופל, יוצרים דיוק בדרך לחיוך מושלם.   רוצים לדעת עוד? חייגו - 03-6022922

אם חיפשתם - יישור שיניים בתל אביב - הגעתם למקום הנכון.