האמת על פטרת הציפורן

לסבול מפטריות על הציפורניים יכול להיות כואב, מעצבן, ובעל מראה רע. זה יכול לגרום לצבע הרגיל של הציפורניים שלך לדהות, ואפילו לנשירת הצפורן! עבור חלק, זה מצב מביך וזה יכול לעתים קרובות להיות מטופל באופן שגוי או לא מטופל בכלל. אל תתן לזיהום בציפורן שלך להטריד אותך, אנחנו כאן כדי לעזור.

מדוע פטריית הציפורן נפוצה כל כך? פטריות אוהבות לאכול קרטין וחלבון. פטריות הציפורן מוצאות את דרכן אל השכבות השטחיות של העור וזה לוקח רק כמה ימים עד שהם מתמקמות ומפיצות את הנבגים שלהם. הציפורניים שלנו הופכות לאוכל ולדשן שלהן. הזיעה שלנו הופכת לנוזל שהן צריכות כדי לשגשג. זה נפוץ להדבק הפטרת הצפורניים ממקום אחר בגוף שלך. כאשר אתה מגרד חלקים אחרים של הגוף שלך בהם יש זיהומים פטרייתיים, כגון זקן או הקרקפת, הזיהום יכול לעבור אל הצפורניים. אפילו ללטף את חיית המחמד שלך יכול לגרום לפטריות לעבור אל הציפורניים שלך. אם אתה בריא, אוכל טוב, ובעל הרגלי היגיינה טובים, הסיכוי שתקבל זיהום פטרייתי הוא נמוך מאוד. עם זאת, יש פעמים כאשר מערכת החיסון שלנו מוזנחת, או כאשר אנו נמצאים מחוץ לסביבה הרגילה שלנו, בהם זיהומים פטרייתיים עלולים לקרות. כאשר שמים דגש על הבריאות הכללית, על תזונה נכונה, ועל היגיינה טובה, קשה יותר לזיהום פטרייתי לפרוץ ולשגשג.

אז מה לעשות כאשר ישנו חשש לפטרת הצפורניים? הצעד הראשון הוא לקבל אבחנה נכונה. גש לרופא שלך ובקש ממנו לאבחן את הבעיה. ברגע שאתה יודע במה אתה מתעסק, קל יותר לנקוט בצעדים המתאימים בכדי לטפל בבעיה.

תרופות טבעיות עבור פטרת הציפורן:

  • ראשית, דאג לאבחון מדוייק.
  • הגדל את כמות השום בתזונה שלך – ניתן אפילו לנסות מריחה של של שום כתוש על הבהונות על מנת לשפר את המצב.
  • תמצית אכינצאה – על בסיס יומיומי, זה עוזר לגוף להיפטר מזיהומים מיקרוביאליים.
  • אם פטרת הצפורניים היא על צפורני הידיים, יש ללבוש כפפות כאשר עובדים עם מים.
  • שמור על ציפורניים קצרות, נקיות ויבשות
  • קחו ויטמינים מקבוצת B
  • שפר את המערכת החיסונית שלך, ודאג לחיזוקה.
  • שמנים אתריים – אורגנו, טימין, שרף עץ המור, ושמן המלאבלנד הם שמנים שיכולים לעזור להילחם בזיהום. כדאי לבדוק את הסרום לציפורניים מס.2 שלנו אשר יהיה זמין בחנות האינטרנטית בקרוב מאוד! יצרנו במיוחד את הסרום הזה כדי לעזור עם זיהומים פטרייתיים ולחזק את הציפורניים מפני פלישות פטרייתיות נוספות.

האם ידעת כי על פי חוק אסור לעבוד כנותן שירות בעודך סובל מפטרת הציפורניים?

על בעל רשיון עסק לסרב לספק שירות ללקוח אם לבעל העסק סיבות מוצקות להאמין כי הלקוח סובל מאחת מהבעיות הבאות:

  • מחלה/מצב מדבק
  • עור נגוע, שבור, מורם או נפוח או רקמת ציפורניים צלקתית
  • פצע פתוח או כואב באיזור שעליו העבודה אמורה להתבצע, ויפגע ביעילות השירות הניתן.

זכור תמיד לציין בפני הפדיקוריסט אם יש לך זיהום פטרייתי בעודך מבקר אצלו. זהו מידע חשוב וכל סלון ציפורניים צריך לדעת לפני הטיפול. אנחנו שונאים כאשר יש צורך לסרב לטפל בלקוח אשר מבקש, אבל כשזה מגיע לכדי מצב בו לקוחות אחרים עלולים להדבק, אנחנו צריכים לשים את הביטחון הבריאותי ראשון. המטפלים שלנו יכול לייעץ לך על הדרך הטובה ביותר להתקדם עם טיפול בזיהום פטרייתי שלך.

תן לנו לעזור לציפורניים שלך להרגיש בריאות ונקיות שוב, כדי שתוכל לפנק את עצמך במניקור/פדיקור שאתה אוהב!

אם יש לך שאלות נוספות בנושא זה, אל תהסס לשאול! אנו תמיד כאן כדי לעזור!